PAVEL: moj referenčni okvir, moje refleksije, moje življenje

Medijska svoboda v 2 letih drastično padla v Sloveniji

Objavil pavel, dne 2.05.2009

Na STA je očitno nova novinarska ( beri družbeno politična) oblast, ker tako lepo pišejo o poročilu Freedom Hause za leto 2008. Za STA je primarno samo to, da SLOVENIJA SPADA MED DRŽAVE Z MEDIJSKO SVOBODO, pa čeprav se Slovenija giblje proti meji, izhodu. Slovenija je v 2 letih izgubila kar 10 mest in drastično nazadovala. Za večino ljudi je to prevelik napor, da bi prebrali cel tekst in iz tega naredili svoj logično-analitični sklep namesto idealiziranja in velike pozitivnosti v STA tekstu.

Padla je iz 39. mesta ( v letu 2006) na 49. mesto ( v letu 2008). Leta 2007 pa je bila uvrščena na 47. mesto, ki je že zelo blizu držav z delno medijsko svobodo.

Ali bodo N571 uprizorili kakšen histeričen protest zaradi zmanjšanja medijske svobode? (retorično vprašanje, press)

To ni kar tako, da se medijski rezultat poslabša kar za 30%. Če se bo že gospodarski rezultat za – 300%.

V vrhu najbolj medijsko svobodnih držav pa so liberalno kapitalistične demokracije: Islandija, Irska, Norveška, Finska, Irska, Švica.

  • Share/Bookmark

61 odgovorov v “Medijska svoboda v 2 letih drastično padla v Sloveniji”

  1. rimljancek rimljancek pravi:

    glede na to koliko lažejo novinarji in prikrajajo resnico si še toliko svobode ne zaslužijo

  2. ponpet ponpet pravi:

    opa, pavel – šele pol leta je minilo, ti pa si vse pozabil!

    na lestvici medijske svobode smo padali od leta 2005 do 2008. v času prejšnje vlade. ki je za padec edina odgovorna.

    “peticija N571″ je bila spisana v protest proti praksam prejšnje, janševe vlade, ki je s svojim delovanjem (pavel, saj veš – janša, zver, grims; zakon o RTV, delo in večer šrotu, itd.) ogrožala in zmanjševala medijsko svobodo. zato (pavel, zaradi janševe vlade in njenih medijskih akcij, ki si jih ti tako veselo podpiral) smo na lestvici padli.

    kakršenkoli “histeričen protest” bi bil lahko usmerjen samo v prejšnjo vlado (pavel: janševo). kar pa bi bilo – čeprav so krivi – malce deplasirano. dosti bolj pomembno je čimprej odpraviti posledice delovanja prejšnje vlade (pavel, janševe; z zverom, grimsom in šrotom) na medije. le tako bomo na lestvici medijske svobode iz dna (kamor nas je spravila, pavel, prejšnja, janševa vlada) spet splezali višje.

    tvoj zapis je sicer lep primer, kaj se zgodi, če ni medijske svobode. ljudje si privoščijo selektivno pozabljanje.

    zato bi bilo fino, če bi si prebral svoje lastne zapise o medijski svobodi iz časa janševe vlade – se pravi, v času, ko smo na lestvici freedom housea padali in padali.

  3. ponpet ponpet pravi:

    danes (2009) se, pavel, takole razburjaš:

    Za STA je primarno samo to, da SLOVENIJA SPADA MED DRŽAVE Z MEDIJSKO SVOBODO, pa čeprav se Slovenija giblje proti meji, izhodu. … Slovenija je v 2 letih izgubila kar 10 mest in drastično nazadovala. Za večino ljudi je to prevelik napor, da bi prebrali cel tekst in iz tega naredili svoj logično-analitični sklep namesto idealiziranja in velike pozitivnosti v STA tekstu.

    leta 2007 (takrat smo res hudo padli na lestvici freedom housea) pa si citiral in slavo pel sporočilu za javnost takratne, janševe vlade, ki je na kritike in opozorila o krčenju medijske svobode in na uvrstitev na lestvici FH napisala tole:

    Vlada Republike Slovenije se zaveda pomena medijske svobode in pluralnosti za razvoj demokracije in politične kulture. V tem smislu je potrebno resno pretresti vsa opozorila o pojavih, ki vzbujajo dvom v avtonomijo novinarjev in urednikov. Po drugi strani pa je na dlani, da ima vlada zelo omejen vpliv na ta dogajanja, saj je večina medijev – zlasti tiskanih – v zasebni lasti. …

    “Nations in Transit 2007″, ki ga pripravlja neodvisna organizacija Freedom House in se nanaša na tranzicijske dežele, uvršča Slovenijo v skupino držav z neodvisnimi mediji. Slovenija je tu – kljub za malenkost slabšemu rezultatu, poslabšanje pa je v l. 2007 ugotovljeno v večini proučevanih dežel – še vedno prva, kar zadeva splošno raven demokracije v regiji.

    “Freedom of the Press”, ki ga izvaja ista organizacija in v katerem so ocenjene tudi druge države, kaže na podobno situacijo – Slovenija je uvrščena v prvo skupino držav z dobrim stanjem na področju medijske svobode.

    skratka, popolnoma enako “idealiziranje in velika pozitivnost” kot danes. vendar pavel enkrat podpira, drugič kritizira.

    na tekst m. balažica o krčenju medijske svobode in lestvici FH (prav tako iz 2007) si napisal, da gre za socialistično močno ukrivljen članek – pa je govoril iste stvari kot jih ti hočeš danes.

    takih primerov se na tvojem blogu najde vse preveč. pavel, to so dvojna merila, nesposobnost refleksije, navijaštvo, slepota. to v ljudeh, kot si ti, naredi pomanjkanje svobode, tudi medijske. tiste, ki se je v času prejšnje vlade (pavel, janševe!) tako hudo skrčila.

  4. nevenka nevenka pravi:

    Saj vsi vemo, da je Pavel Janšev agitator. Na tem blogu nikoli ne pričakujem objektivnega teksta. A mislim, da ima Pavel dovolj svobode, blog je namreč medij.

  5. pavel pravi:

    @ponpet: Iz zgoraj citiranega članka vidim, da medijska svoboda pada iz leta 2006, preko 2007 in tudi pada v 2008. Prejšnjih podatkov nimam. Janša je prišel na oblast konec 2004. Zanimivo bi bilo dobiti podatke od 1991 naprej. Dejstvo je, da smo med vsemi vzhodnoevropskimi državami zadnji, razen Balkan je za nami in pa Berlusconijeva Italija. http://www.freedomhouse.org/uploads/fop/2009/FreedomofthePress2009_tables.pdf

    @nevenka: nimam se za janševega agitatorja, ker se ne strinjam z veliko stvari, ki jih počne. Če pa že druge levičarje ( janša je zame levičar) kritiziram, pa to še ne pomeni, da sem janšist. Konec koncev že nekaj let sodelujem pri ustanavljanju nove stranke. Janša me je z neizvedbo reform zelo razočaral, mi je pa še vedno manjše zlo kot KGB. Zelo slaboumna mi je logika komunistov: kdor nas kritizira je fašist. Oz. kdor se z nami ne strinja je janšist. OK: po tej slabumni logiki pa potem sem ZATE fašist in janšist. Čeprav so zame fašisti prav vsi politiki v slovenskem parlamentu, plus vsi volilci, ki take rdeče fašiste volijo. Da se razumemo: fašisti so v osnovi socialisti in nacionalisti. V čem se Tito in Kučan razlikujeta od Mussolinija.

  6. pavel pravi:

    @ Ponpet: koliko je Janša kriv za medijski polom težko rečem. V čem: ker je izgubil Delo in ker je z Grimsom uspel na RTV?

    Kako to, da v Sloveniji ni ne sredinskih in ne desnih medijev, večina medijev je levičarsko -rdečih-fašističnih ( nacističnih: socializem + nacionalni interes + provincializem). Ponpet: kaj praviš, da je ZARES še lani nadzoroval: Dnevnik, Delo, Večer, RTV Slo. Pred kratkim pa je Pahor preko Šrota prevzel Delo in Večer. Daj povej mi kako je Janša kadarkoli obvladoval toliko medijev in kateri medij še danes obvladuje razen Demokracije?

  7. Alter pravi:

    Iz komentarjev se tukaj očitno vidi, da ste nasprotniki Janše obsedeni z njim in slepi.

    Vsega je kriv Janša. V prejšnjem mandatu ste se vsi usajali, ko je Janša kdaj omenil, da je za kakšno stvar kriva prejšnja vlada. Zdaj pa očitno ne sme biti ta vlada nič kriva.

  8. ponpet ponpet pravi:

    pavel, koga zaboga briga janša???

    narobe je to, da enkrat pljuvaš in kritiziraš, drugič se pa strinjaš in ploskaš. čeprav gre obakrat za popolnoma isto stvar.

    ne mi leta 2009 pizdit čez vlado glede freedom house poročila o medijski svobodi. imel si preveč priložnosti pizdit leta 2008, 2007 in 2006 – pa nisi, ker so bili “tvoji” na oblasti.

    da sploh lahko počneš kaj takega, so trije možni odgovori. prvič, si zaslepljen zaradi krčenja medijske svobode pod prejšnjo vlado. drugič, si plačan agitator. tretjič, si preneumen, da bi dojel, za kaj gre.

    (moje osebno mnenje: prav nič te ne plačujejo. žalostno, kajne?)

  9. Alter pravi:

    Zakaj bi šimfal čez Janšo, ko pa so bili tudi leta 2008 skoraj vsi mediji proti Janši.

    Medijska svoboda se je zmanjšala, ker so se vsi mediji spremenili v levuharska trobila.

    Da ne govorimo o tem, da je Golobič takoj nastavil svojega vazala na položaj na STA. To je takoj zmanjšalo medijsko svobodo. Delo je uničilo enega redkih medijev, ki je razbijalo levuharsko enoumje.

    Torej je očitno, da je za zmanjševanje medijske svobode kriva izključno levica.

  10. nevenka nevenka pravi:

    Ah alter, saj je vsakemu bučkotu jasno, da še nismo imeli dobre vlade. Jaz prav nobeni hvalnic ne pojem. Nad vsako sem razočarana. Da je možnost za kaj drugega tako majhna, je pravzaprav najbolj žalostno.

  11. Alter pravi:

    Nevenka, to je zgolj beden izgovor, ki ga uporabiš takrat, ko je očitno, da je ta vlada dosti slabša od Janševe – pa rečeš – vsi so isti.

    Povej pošteno. Janševa vlada je bila najboljša od vseh vlad do sedaj.

  12. Rado Rado pravi:

    Nevenka, Pavel ima prav v tem delu, ko pravi da je kritičen tudi do Janše. Toliko že moramo biti pošteni. Pavel je je še bolj radikalen od Janše.

    Bi pa poudaril nekaj drugega. Namreč Pavlovo globoko indoktriniranost. Pavlovo ortodoksno libertarnost. Celo tako globoko, da enostavno ne vidi dejstva, če je tisto dejstvo v opreki z njegovo “ideološkostjo”. Pri tem mu dejstvo, da je inženir prav nič ne pomaga.

    Primer, ki ga je navedel Pavel je jasen dokaz za moje trditve. In na katerega je opozoril že Ponpet. Svetovna finančna kriza je nedvomno posledica nebrzdanega liberalizma. To priznava že mnogo nekdanjih apologetov prav tega liberalizma. Le nekaj radikalcev, osamljenih jezdecev še vztraja pri preživetem. Pavel je nedvomno med njimi. Potem še najdemo kakšnega Tomaža Štiha, pa Mrkaiča, pa Stanislava Kovača, . . .

    In še o konkrektnem časnikarstvu. Zgoraj si omenjal Pavel “logično-analitični sklep”.

    Prosim te, da Pavel da ne zlorabljaš logike. Lahko si karkoli, lahko si mnogo boljši od mene, toda cenilec in poznavalec logike pač nisi. To sem ti v najinih številnih “dialogih” dokazal že mnogokrat dokazal.

  13. Rado Rado pravi:

    Citat: “Padla je iz 39. mesta ( v letu 2006) na 49. mesto ( v letu 2008). Leta 2007 pa je bila uvrščena na 47. mesto, ki je že zelo blizu držav z delno medijsko svobodo.

    Ali bodo N571 uprizorili kakšen histeričen protest zaradi zmanjšanja medijske svobode? (retorično vprašanje, press)”

    Zaradi nevzdržnih razmer v času Janševe vladavine je torej protestiralo 571 novinarjev. Naši “ocenjevalci” so nas zaradi tega potisnili po lestvici navzdol. Si zgrešil poanto Pavel? S svojim navedkom si dokazal prav nasprotno od tega, kar si hotel dokazati. V nizu vzrok – posledica, je bila Janševa vladavina nedvomno vzrok za padec, reakcija 571 novinarjev pa posledica Janševe medijske restriktivne politike (desni udar na Delu, medijska zakonodaja – RTV, odkrit udar Janše proti novinarjem ob objavitvi protitajkunstva nov. 2007) rezultat vsega tega je padec na lestvici.

    Svetoval sem ti že Pavel, daj prihodnjič komu prebrati svoje sestavke preden jih objaviš. Razen če nisi morda prikrit levičar in s takšnimi članki, po načelu indirektne metode dokazovanja (objava formalno nelogičnih prispevkov), pravzaprav poveličuješ levičarstvo.

    :-)

  14. Alter pravi:

    Rado, ti imaš težave z dojemanjem realnosti, ker spremljaš samo komunajzerske medije.

    Če boš pogledal malo ven iz Slovenije, boš videl, da resni ekonomisti pišejo čisto drugače. Nihče ne krivi liberalnega kaptializma za krizo.

    Tisti, ki pa trobijo o padcu kapitalizma, so pa eni obskurni in nepomembni skrajneži.

    Pa nehaj lagati. Janša ni nič kriv za zmanjšanje medijske svobode. Ta novinarji 571 so lažnivci in so podpisali lažnivo peticijo.

    In na koncu je ravno od te politične opcije prišlo to, kar so očitali Janši – uničili so Mag. Torej je očitno, da je to uničenje potisnilo Slovenijo po lestvici navzdol.

    Rado, o logiki ti nimaš pojma, pa še naivno vse podtikaš Janši.

  15. Alter pravi:

    Pa še o vzrokih krize…

    Ravno v današnjih Financah si lahko preberemo, kako se ekonomisti še ne morejo zediniti, kaj je resnični vzrok krize. Nekaj vemo. Liberalni kapitalizem že ne.

  16. ponpet ponpet pravi:

    rado – kaj? “libertarci”??? mislim, mrkaić in kovač še mogoče. štih je že kekec. pavel in alter in slična svojat so pa brezvezni klovni.

    alter – Freedom house daje posebno pozornost vplivu vlade na medije. Od 2005 do 2008 so v Freedom house (ne 571 lažnivcev) ugotovili, da se vpliv vlade veča in s tem svoboda tiska manjša. Freedom house (ne 571 lažnivcev) opozarja na odpuščanja novinarjev, na vladne pritiske na medije, na vladno lastništvo medijev, na sporno zakonodajo, na sporno sestavo programskega sveta RTV in tako dalje. Freedom house (ne 571 lažnivcev) pravi o Sloveniji tole:

    The acrimonious relationship between the government and the media began in 2005 when the government passed a controversial law that increased its influence on public media outlets. The legislation established a programming council and a supervisory board to oversee television and radio networks. The parliament appoints 21 of the 29 Programming Council members and 5 members of the 11-member Supervisory Board. As a result of the legislation, several heads of television and radio broadcasters have been replaced. Concerns were raised by media organizations that a separate 2006 law intended to increase media plurality through the allocation of government funding has led to disproportionate funding going to government-friendly media houses and the Catholic Church media.

    preberi, kaj si o svobodi medijev v sloveniji in o vplivu janševe vladi misli Freedom house. vse je na http://www.freedomhouse.org

  17. Alter pravi:

    Ponpet, jaz znam opazovati svet okrog sebe, mi ni treba brati tvojih pamfletov in laži novinarjev 571.

    Torej. Mladina je ves čas v rokah levice, Dnevnik je ves čas v rokah levice. POP TV je v tujih rokah, novinarji tam pa so pristransko na strani levice.

    Delo je bilo Šrotovo in je večino časa podpiralo leve stranke. Celo Mag so uničili.

    90% tiskanih medijev je v levih rokah.

    In potem naj bi bil Janša kriv za karkoli?

    Ironija vsega tega pa je, da se je peticija zgodila takrat, ko je Delo postalo zelo sovražno do Janše in Golobičevo trobilo.

    To so dejstva, ti se pa repenči kolikor hočeš.

    In pompet, ti si ena velika budala. Vsi, ki jih ti omenjaš kot kekce ali klovne, smo proti tebi veliki carji.

  18. Rado Rado pravi:

    He, he, Ponpet. Si ga videl Alterja, ti se trudiš z argumenti, jaz se trudim z logiko, Alter pa kar na počez: “In pompet, ti si ena velika budala”. Mislim, da mu ne bova prišla do živega. :-)

  19. ponpet ponpet pravi:

    ej, alter – ponavljam (nasploh je tebi treba veliko ponavljati … je to navada iz šole?): to niso “pamfleti 571 lažnivcev”, ampak poročilo Freedom housea o medijski svobodi pod janševo vlado.

    je pa res, da je Freedom house le še eno levičarsko trobilo pod golobičevim nadzorom, ki je že od začetka proti janši. to si dobro opazil.

  20. Alter pravi:

    Ponpet, ponavljam. Navedi dejstva, ne pa pavšalno trobiti, kako je Janševa vlada posegala v medije, ko v resnici ni posegala.

    Naštel sem ti dejstva. Ti pa imaš težave, da moraš citirati pamflete novinarjev 571., konkretnih dejstev pa nisi sposoben dati.

    In ja. Ti dokazuješ, da si budala. Ker ob levičarskem enoumju vališ krivdo na Janševo vlado.

  21. Alter pravi:

    Ja Rado, vem, da boli, ko si izvedel, da si tudi ti budala.

    Samo budale so lahko socialisti, kot si ti.

  22. Pris Pris pravi:

    Hecno, kako se Alter na Blogosu javlja v intervalih. V nekaj dneh se na parih temah skrega z vsemi, potem ga pa tudi po več tednov ni. Zaprti oddelek ali le povečana doza zdravil?

  23. Rado Rado pravi:

    Pris, tale namig o zaprtem oddelku je bil pa krut. Bojim se, da boš zdaj, zdaj tudi ti padel v kategorijo budal. :-)

  24. ponpet ponpet pravi:

    :)

    tretjič. ob vsem tem “levičarskemu enoumju” ne valim krivde na janševo vlado jaz, ampak Freedom house. citirano je iz poročila FH o medijski svobodi v Sloveniji leta 2008. to poročilo in poročila za prejšnja leta dobiš na http://www.freedomhouse.org

    če imaš težave s tujim jezikom, sporoči, pa ti prevedem.

  25. Simona Rebolj Simona Rebolj pravi:

    Hahahahaha … Že dolgo se nisem tako narežala ob komentarjih. Hvala, hvala, hvala … In vedno bolj se bom morala očitno strinjat z izjavo Komaca v navezavi na ekološke fore, da ne verjame v teorije zarot, ker so zarote večinoma dejstvo. Da pa predvsem Alter in v tem primeru tudi Pavel ne pomeni prefrigane zarote proti desnici v stilu “lejte nas tesla”, je posebne vrste zabava.

  26. Alter pravi:

    So se že pojavili bukovi advokati.

    Ampak že dejstvo, da sem jim tako trn v peti, dokazuje, da sem pametnejši od njih. Sicer se ne bi tako zelo trudili se z žalitvami.

  27. ponpet ponpet pravi:

    aja, pavel – napisal si da je slovenija na lestvici FH padla iz 39. mesta (v letu 2006) na 49. mesto (v letu 2008). Leta 2007 pa je bila uvrščena na 47. mesto, ki je že zelo blizu držav z delno medijsko svobodo.

    no, na lestvici FH 2008 si slovenija deli 46. mesto (ne 49.); tudi leta 2007 si je delila 46. mesto (ne 47.); obe uvrstitvi sta zelo daleč (ne zelo blizu) od držav z “delno medijsko svobodo” – leta 2007 se “partly free” države začnejo na 75. mestu, leta 2008 pa na 73. mestu. tudi po “točkah” smo veliko bliže prvi petnajsterici kot njim.

  28. Alter pravi:

    Ponpet, ti imaš težave z realnostjo in dejstvi.

    Nesposoben si navesti konkretna dejstva, ker veš, da Janša nima kaj dosti zraven pri zmanjšanju medijske svobode, ampak jo ima njegova nasprotna opcija.

  29. ponpet ponpet pravi:

    :) )))

    ja. prav imaš. ne samo jaz, tudi freedom house se moti. pravzaprav laže in natolcuje. še huje – freedom house je levuharsko trobilo, ki ga kontrolira 571 lažnivcev z golobićem na čelu. bo zdaj bolj prav?

    papa, smeško.

  30. pavel pravi:

    Danes sem v Žurnalu dobil graf, ki ga opisujem po spominu: leta 2004 smo bili okrog 35 mesta. ( konec leta je prišel JJ na oblast, ki je hkrati tudi delal v rokavicah prvih 6m) leta 2005 je svoboda narastla in smo bili na 29 mestu (afera Mercator: JJ prevzel RTV in Delo) leta 2006 je bila svoboda na najvišjem mestu doselj leta 2007 je padla leta 2008 je padla na 47 mesto ( Janša izgubi Delo in Večer, tudi RTV se nagiba vse bolj k Pahorju) leta 2009 pa je padla na 49. mesto.

    Freedom House, zanimivo bi bilo vedeti, kdo jih oskrbuje z informacijami. Zanimajo me tudi podatki od 91 do 2004 in zakaj je Slovenijo prehitela vsa Vzhodna Evropa in celo Makedonija, razen Hrvaške, Bosne in Srbije oz. Balkana.

    Seveda je ZARES levičar sovražno slep. A mi lahko kdo pove za en desni cajtng in en sredinski časopis? A mi lahko kdo pove za desni radio in desno TV? Ali pa vsaj za sredinsko TV in sredinski radio?

    Socialistični kolektivisti z nacionalnim interesom so zame fašisti in spadajo med levičarje. Konec koncev je bil Mussolini eden dolgoletnih vrhovnih socialistov Italije, ki pa ga tovariši socialisti niso spustili na najvišji vrh, zato se je od njih odcepil in naredil svojo socialistično-nacionalistično stranko FAŠISTI.

  31. ponpet ponpet pravi:

    pavel, zakaj po spominu, če je na njihovem sajtu točno?

    2002 – ni razvrstitve po mestih – 20 točk – svobodno 2003 – ni razvrstitve po mestih – 19 točk (manj točk bolš je) 2004 – 37. mesto – 19 točk 2005 – 35. mesto – 19 točk 2006 – 35. mesto – 20 točk 2007 – 39. mesto – 21 točk 2008 – 46. mesto – 23 točk

    število točk je začelo rast – in medijska svoboda padat – leta 2006. najvišje smo sicer bli leta 2005.

    freedom house dobiva kontrolirane in lažne informacije od golobića in kučana. zato pa so ti lažni podatki in blatenje, da je pod janšo padla medijska svoboda.

    vse skupaj je navadna komunajzarska socialistobanska fašistična propaganda. sploh ne razumem, zakaj si jo omenjal in levičarskim barabam reklamo delal.

  32. Dajana Dajana pravi:

    V Sloveniji je položaj medijev katastrofalen. Mediji pumpajo ljudi z lažnimi, izkrivljenimi informacijami ali paniko. Tisti, ki izključi medije in se ne prepucava po blogih, ohranja zdravo pamet. Na koncu koncev človek iz medijev tako ali tako ne bo izvedel ničesar pozitivnega.

  33. Alter pravi:

    Ponpet, prav patetičen si, ko se ves čas izogibaš dejstvom in jih poskušaš ignorirati in kot majhen nevzgojen otrok trobiš – saj je on tudi…

  34. Alter pravi:

    Ponpet uporablja čisto enako butasto taktiko, kot jo uporabljajo komunajzerji.

    Ko jim zmanjka argumentov, pa poskuša drugi strani podtakniti eno skrajnost. Je pa dejstvo, da se je že dogajalo, da so nekateri napisali kakšno pritožbo na evropsko združenje novinarjev – in so dobili odgovor, da bodo preverili pri Gregorju Repovžu.

    In kot sem že napisal, ponpet ne zna dati argumentiranega odgovora, zakaj je izključno Janša kriv za tako medijsko nesvobodo, čeprav so vsi mediji levuharski.

  35. Rado Rado pravi:

    “V Sloveniji je položaj medijev katastrofalen”

    A res? Katera neodvisna institucija pa je to izjavila? In s čim podkrepila? Razen, da je to izjavila Dajana, ki dejavno nastopa iz pozicij antikomunizma. (to pomeni, da je politično determinirana in že po definiciji ne more biti objektivna).

    “Mediji pumpajo ljudi z lažnimi, izkrivljenimi informacijami ali paniko.”

    Za kaj takšnega bi bila potrebna raziskava, ki bi jo vsaj 30 študentov delalo kakšno leto dni. In potem še pol leta za izvlečke. Ker raziskava ni bila opravljena, lahko ocenjujemo Dajanino trditev, le kot navijaško floskulo. Vsaj približek pravi raziskavi je moj blog od lani, kjer sem ocenjeval Janševo medijsko ofenzivo, financirano iz neznanih virov. Glej tu: http://rado.blog.siol.net/2008/07/25/projekt-slovenski-tednik-ali-sesipanje-opozicije-z-davkoplacevalskim-denarjem/

    “Na koncu koncev človek iz medijev tako ali tako ne bo izvedel ničesar pozitivnega.”

    Stvari se ne da kar tako generalizirati. Vsak prispevek, vsakega avtorja je potrebno ločeno oceniti. Če bi jaz sodil Dajano le po njenem gornjem navedku, bi lahko z veliko verjetnostjo trdil, da punca še ni videla FDV-ja od znotraj, kaj šele, da bi tam opravila kakšen izpit, ali celo diplomirala (kot namigujejo neobveščeni viri).

  36. Dajana Dajana pravi:

    Neodvisna institucija: Je ni. Podpkrepila z dokazi? Ena tretjina ali morda že ena četrtina Slovencev je duševno bolnih. Dokaz: Komentarji na spletnih časopisih in na blogih. ;)

    Ej, pa to, da sem diplomirala, ti ni treba čisto na vsakem komentarju povedat. Vlatka bo celo mislila, da se hvalim s tem. ;)

  37. Dajana Dajana pravi:

    No, evo, se mi je pa res zasukalo. ;) Sem hotela reči: ena četrtina ali morda ena tretjina… že bežim s Siola, že bežim…

  38. Alter pravi:

    Za Radota je itak velik greh biti antikomunist. Saj niso zato pobili 200 miljonov ljudi, da si bodo sedaj ljudje drznili biti antikomunisti!

    Takim ljudem res ne smemo dovoliti, da bi povedali svoje mnenje. Samo komunajzerji lahko govorijo…

  39. Rado Rado pravi:

    Človek ima vso pravico imeti lastne vrednote in jih tudi zagovarjati.

    A vendar, vsak anti (-komunizem, fašizem, kapitalizem, itd.) je že v kali neobjektiven, ker je grajen na negativnih čustvih – le ta pa nikakor ne morejo biti objektivna. Zato so prispevki grajeni na sovraštvu do nečesa lahko le čustveno praznenje in nikakor ne objektivni. prispevki. Zate mi je vseeno Alter, za fakulteto, ki jo je menda naredila Dajana pač ne. Da en diplomiranec ven meče logično tako nekonsistentne zmazke, je pa “tumač”.

    200 milijonov pobitih, praviš Alter? Čisto lahko tudi napišeš, da je bilo pobitih 300 milijonov. Tako, ali tako, ti nihče nič ne more. Poznamo te ne, več neodvismih virov, kjer bi lahko to preverili pa tudi nisi navedel. Kolikorkoli so jih že komunisti pobili, neumnosti ljudi niso uspeli izkoreniniti.

    Če torej napišeš, da je bilo pobitih 300 milijonov, te bo drugič Pavel povzel kot vir, kasneje bo to prevzela še Dajana (in številko še nekoliko povečala). Tako to gre na blogih in če poganja sovraštvo. In kmalu bomo vsi “verodostojno” trdili, da je bilo pobitih pol milijarde. (Od česar jih je samo Tito pobil 10 %)

  40. ponpet ponpet pravi:

    alter, kot vsak razpištoljen radikalec tudi ti hitro zdrsneš od zabavnega k dolgočasnemu.

    zato zadnjič; dejstva:

    • freedom house pravi, da je medijska svoboda odvisna predvsem od delovanja vlade, od njenih političnih, kadrovskih, zakonodajnih in ekonomskih ukrepov.

    • freedom house je ugotovil, da je medijska svoboda v sloveniji od leta 2005 do 2008 padala.

    • slovensko vlado je med leti 2004 in 2008 vodil janez janša.

  41. Alter pravi:

    Rado, vidiš, kako si pristranski med anti-je, nisi uvrstil nacizma, ali pa bi uvrstitev nacizma postavilo izjavo v čisto drugačen kontekst?

    Zanimivo je, da si tako ekstremno zaslepljen, da v vsakem nasprotniku vidiš eno pristranskost, pri sebi pa ne vidiš nič. Nihče drugi ni tako v desno pristranski, kot si ti pristranski v levo.

    Lep primer so te številke. Dvomiš samo zato, ker ti ni všeč številka. Sicer pa je Črna Knjiga komunizma že leta 1995 prišla do številke 100 miljonov. Od takrat so pa prišli še do novih odkritij.

    “Kolikorkoli so jih že komunisti pobili, neumnosti ljudi niso uspeli izkoreniniti.”

    No. Ta tvoja izjava – v tvojem kontekstu namiguje, da je dovoljeno pobijati ljudi, ki so po tvoje neumni. Očitno pa je, da ti za neumne označiš tiste, ki se ne strinjajo s tabo.

    Torej z drugimi besedami, vidiš iver v tujem očesu, ne opaziš pa bruna v svojem očesu.

    Sploh se ne zavedaš, kako butast izpadeš, ko napihuješ to v zvezi s številkami. Ob dejstvu, da bi si lahko vzel 5 minut in pogooglal za pravimi številkam – in zadevo demantiral, če ne bi bila resnična. To si morda celo naredil, samo težava je v tem, da so številke čisto realne.

  42. Alter pravi:

    alter, kot vsak razpištoljen radikalec tudi ti hitro zdrsneš od zabavnega k dolgočasnemu.

    Čeprav na vsak način hočeš potlačiti noter Janšo, pa so dejstva:

    Mladina je ves čas v rokah levice. Dnevnik je ves čas v rokah levice. Delo je bilo Šrotovo in je večino časa podpiralo leve stranke. Celo Mag so uničili.

    Še vedno nisi sposoben razližiti, kako je lahko za manj medijske svobode kriv Janša, ko pa je očitno, da so praktično vsi mediji v rokah levice – in to so bili ves čas.

  43. Alter pravi:

    ponpet, kot vsak razpištoljen radikalec tudi ti hitro zdrsneš od zabavnega k dolgočasnemu.

    Čeprav na vsak način hočeš potlačiti noter Janšo, pa so dejstva:

    Mladina je ves čas v rokah levice. Dnevnik je ves čas v rokah levice. Delo je bilo Šrotovo in je večino časa podpiralo leve stranke. Mag so uničili novinarji 571.

    Še vedno nisi sposoben razližiti, kako je lahko za manj medijske svobode kriv Janša, ko pa je očitno, da so praktično vsi mediji v rokah levice – in to so bili ves čas.

  44. Alter pravi:

    ponpet, kot vsak razpištoljen radikalec tudi ti hitro zdrsneš od zabavnega k dolgočasnemu.

    Čeprav na vsak način hočeš potlačiti noter Janšo, pa so dejstva:

    Mladina je ves čas v rokah levice.

    Dnevnik je ves čas v rokah levice.
    Delo je bilo Šrotovo in je večino časa podpiralo leve stranke.
    Mag so uničili novinarji 571.

    Še vedno nisi sposoben razližiti, kako je lahko za manj medijske svobode kriv Janša, ko pa je očitno, da so praktično vsi mediji v rokah levice – in to so bili ves čas.

  45. ponpet ponpet pravi:

    ej, alter, pavlov zapis ne govori o nekih levuharjih, ampak o tem, kaj freedom house meni o medijski svobodi pri nas. jaz ne govorim o nekih levuharjih, ampak o tem, kaj freedom house meni o medijski svobodi pri nas. tudi freedom house ne govori o nekih levuharjih, ampak o vladi. o tem namreč teče beseda – o poročilih FH o medijski svobodi v sloveniji med leti 2004 in 2008. ne o levuharjih, o 571 lažnivcih, golobiću, titu, mladini, komunizmu, šrotu in povojnih pobojih.

    pač, tvoje mnenje je, da se freedom house – ta stara konzervativna inštitucija, ki jo financira vlada zda – moti.

    FH sicer svoja poročila spiše zelo pazljivo:

    The findings are reached after a multilayered process of analysis and evaluation by a team of regional experts and scholars. Although there is an element of subjectivity inherent in the survey findings, the ratings process emphasizes intellectual rigor and balanced and unbiased judgments.

    The research and ratings process involved 33 analysts and 10 senior-level ratings advisers — the largest number to date. The 10 members of the core research team headquartered in New York, along with 23 outside consultant analysts, prepare the draft ratings and country reports.

    natančnejši opis metodologije FH najdeš tule: http://tinyurl.com/cy8obn

    bilo bi fino, če napišeš, zakaj se ti zdi, da se FH moti v svoji oceni medijske svobode v sloveniji in vzrokih za njeno krnjenje.

  46. Alter pravi:

    Ponpet, mene ne zanimajo tvoje blodnje o tem, kaj naj bi Pavel mislil.

    Zame je pomembno to, da ti nisi sposoben z dejstvi utemeljiti, zakaj naj bi bil Janša kriv za manjšo medijsko svobodo, če so pa vsi večji mediji v resnici trobila levice.

    Razen tega, da je s prihodom na oblast mobiliziral vse svoje nasprotnike, da so se spremenili v orodje levice in je bila njihova naloga samo rušenje ideološko neprimerne opcije.

  47. ponpet ponpet pravi:

    e? pavel je opisal svoje stališče do poročila FH o medijski svobodi v sloveniji za leto 2008 (in nazaj). a je kake levuharje omenjal?

    ne gre za neka “moja dejstva”, ampak za ugotovitve freedom housea. jaz samo citiram njihove ugotovitve. če meniš, da se motijo – povej.

    in freedom house pravi takole.

    najprej omeni zakonodajne in politične pritiske:

    in 2005 the government passed a controversial law that increased its influence on public media outlets.

    (zakon je spisala in sprejela janševa vlada)

    The legislation established a programming council and a supervisory board to oversee television and radio networks. The parliament appoints 21 of the 29 Programming Council members and 5 members of the 11-member Supervisory Board.The parliament appoints 21 of the 29 Programming Council members and 5 members of the 11-member Supervisory Board.

    (janševa vlada je imela v parlamentu večino – in ta večina je izbrala člane nadzornega in programskega sveta)

    As a result of the legislation, several heads of television and radio broadcasters have been replaced.

    (freedom house ugotavlja, da so zaradi zakona, ki ga je sprejela janševa vlada, zamenjali več urednikov in novinarjev)

    potem FH govori še o ekonomskem pritisku:

    a separate 2006 law intended to increase media plurality through the allocation of government funding has led to disproportionate funding going to government-friendly media houses and the Catholic Church media.

    (zakon o pluralizaciji medijev je sprejela janševa vlada. ta ista vlada je tudi dodeljevala sredstva medijem. kot pravi freedom house, so največ sredstev prejeli vladi naklonjeni mediji ter mediji katoliške cerkve)

    the government owns shares in some companies that are themselves shareholders of large media houses. the government used its partial ownership of media houses, business relationships, and share holdings to exert influence over the media.

    (freedom house ugotavlja, da je janševa vlada zlorabljala posredno in neposredno lastnišvo medijev za pritiske na te medije)

    skratka, da je janševa vlada med leti 2005 in 2008 pomembno prispevala k manjšanju medijske svobode v sloveniji, pravi freedom house – in to podkrepi z navedenimi dejstvi. celotno poročilo najdeš – kot že rečeno – na http://www.freedomhouse.org

  48. Alter pravi:

    Ponpet, kot sem napisal:

    Pomembna so konkretna dejstva, ki pa jih ti nisi sposoben navesti.

    Nič se ne sklicuja na to, da nekdo drug nekaj piše. Gre za tvoje mnenje. In gre ti v nos dejstvo, da je levica tista, ki je kriva za to nesvobodo.

    Sploh pa tukaj naštevaš samo tiste stvari, pri katerih je Janševa vlada dejansko povečala pluralnost in s tem medijsko svobodo.

    Pa še eno dejstvo ti lahko naštejem. Nihče od 571 se ni nikoli pritožil čez kakšno cenzuro. Se jih je pa veliko pritoževalo čez to, da naenkrat pa lahko v večje medije pišejo tisti, ki pišejo drugačno mnenje.

    Skratka. Janševa vlada je tukaj popolnoma nedolžna. Vsega je kriva levica.

  49. ponpet ponpet pravi:

    ?

    pa saj ti navajam dejstva. vsa ta dejstva je zbral in analiziral freedom house. kopiram jih z njihovega sajta in ti jih prevajam. ne dajem nikakršnega “svojega mnenja” (dol mi visi za janšo in za levuharje in za slovenske medije).

    freedom house pravi, da je za padec medijske svobode odgovorna janševa vlada. kaj pa zdaj? se FH moti? so analitiki FH “levuharji”?

  50. Alter pravi:

    Ponpet, nehaj lagati!

    Ti ne navajaš dejstva, ampak se samo sklicuješ, da nekdo drug to piše, da to ni tvoje mnenje.

    Jaz sem ti dokazal, da Janševa vlada ni nič kriva za manjšo medijsko svobodo, ti pa tupiš kar naprej, nikakor pa nočeš navesti konkretnih dejstev.

  51. ponpet ponpet pravi:

    vraga jih ne! kaj pa FH dela, če ne zbira in analizira dejstev?

    a se torej po tvoje freedom house moti v svoji oceni medijske svobode 2005-2008 in o tem, da je vlada odgovorna za to?

  52. Alter pravi:

    Jaz sem ti naštel dejstva. Niti enega dejstva nisi ovrgel. Niti nisi bil nič konkreten, kako naj bi Janša negativno vplival na medijsko svobodo.

    Torej je očitno, da Janša ni nič kriv za zmanjšanje medijske svobode.

  53. ponpet ponpet pravi:

    Hm. Če je to tako očitno, zakaj Freedom house pravi drugače?

  54. Alter pravi:

    Jaz sem ti naštel dejstva, zdaj se pa ti potrudi in utemelji, kako je lahko ob teh dejstvih kriv Janša.

  55. ponpet ponpet pravi:

    še zmeraj ne vem, kako lahko Freedom house govori, da je “kriva janševa vlada”, če pa je očitno, da ni. 76 strokovnjakov, raziskovalcev, analitikov itd. … Vsi se motijo. Kako je to mogoče?

    mimogrede, če so mladina, dnevnik, delo, večer, nedeljski, jana, rtvslo, pop tv in nasploh vsi mediji levi že “ves čas” – zakaj je potem medijska svoboda padla? saj bi morala biti “ves čas” nizko!

  56. Alter pravi:

    Ponpet, laz sem ti naštel dejstva, zdaj se pa ti potrudi in utemelji, kako je lahko ob teh dejstvih kriv Janša.

  57. ponpet ponpet pravi:

    ja, rekel si, da so vsi mediji levi. že ves čas. kako je potem lahko medijska svoboda padla, če je že ves čas isto?

    nujno moraš pisat na info@freedomhouse.org – da jim predstaviš prava dejstva ter jih opozoriš, da se motijo.

  58. Alter pravi:

    Ponpet, rekel sem dejstva.

    Dejstva so dejstva. Ti pa nisi sposoben ne ovreči mojih dejstev, kot ne dokazati svojih trditev.

  59. Rado Rado pravi:

    Alter, manjkal si pri matematiki. Dejstvo je nekaj, kar se da brezprizivno podkrepiti z argumenti. Le-teh pa ti sploh ne navajaš. Ti se sklicuješ le na avtoriteto svoje osebnosti. Ker pa si v resnici anonimen Nihče, tudi od tvoje avtoritete nič ne ostane.

  60. Alter pravi:

    Rado, tebe pa itak nihče, ki zna misliti s svojo glavo, ne jemlje resno.

    Si pa veliko povedal o sebi. Zate je torej pomembna avtoriteta, ne pa dejstva.

  61. anonimnixyz pravi:

    Pavel, pozdrav!

    Obujam tale post, ker je Freedom House že izdal novo poročilo o stanju svobode v svetu.

    Morda nisi opazil, pa zato še nisi napisal novega prispevka o tem.

    Ti predlagam naslov:

    Po štiriletnem nazadovanju svobode v Sloveniji za časa Janševe vlade je v enem samem letu Pahorjeve vlade svoboda pri nas spet večja!!!!

    vir: http://www.freedomhouse.org/

Komentiraj



Vi ste prijavljeni objavi komentar.